close

 

誰都沒資格說誰不該做什麼,

因為,每個人都有該盡的義務、該做的事。



Don't shirk your responsibility ,

Don't order anybody

Don't shift the blame onto other's

It's not fair to anyone around you

Everybody just tolerate you for a long time

Pushing us to the utmost limits of endurance isn't a wise choice.

And I have no obligation to follow and carry out your command.




不久的以後,

我不會只是淡淡的回應你的無禮,

我已經夠大了、不是小孩子了,

我有我的看法、我的意見、我想做的事情,

誰都不能再約束我壓抑封存18年的傲氣和情緒,

雖然我的地位很弱勢,

但我會證明我自己。




在那之前,

Let me go

Let my dream soar into the sky





I don't just want to be a girl

I believe I can afford many things than before






我想發聲了

而世界每個角落的每個人

都該為了自己

找機會

說出自己的夢想




而不只是唯唯諾諾

甘心肩負著使命

卻換來冷嘲熱諷




Nobody has the power to do it on anybody

I mean really


arrow
arrow
    全站熱搜

    Susan Yao 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()